Парафія Пресвятої Діви Маріі Неустанної Допомоги, Бровари

Парафия Божьей Матери Ченстоховской. Мариуполь.

неділю, 22 січня 2012 р.

Що означає благословляти?

Що означає благословляти?

Це означає "ставити когось під захист Бога Отця, Бога Сина і Бога Свято­го Духа".

Це також означає призивати на ньо­го благодаті Божі.

Тому моли­тва благословіння є могутньою оздоровлюючою молитвою.

Благословляючи інших, ми ста­ємо спадкоємцями благословення, адже в святий Петро говорить:

"Не платіть злом за зло, чи лайкою за лайку, а, навпаки, благословляйте, бо ви на те пакликані, щоб успадкувати благословення"

І Пт. 3:9

Сьогодні ситуації у світі, особливо вдо­ма, в подружжі і на роботі є ситуаціями на­силля, дисгармонії, ненависті, протистояння, поганих звичок і утисків.

Ісус же хоче, щоб ми забули про вчора, ди­вились у майбутнє, відкинули помсту та по­няття "око за око" і "зуб за зуб" і передавали "благословення" .

Ми - спадкоємці благословення, а не прокляття. Ми покликані Богом благословля­ти, а не проклинати.

Ви запитаєте: "Кого благословляти ?"

Кожного! Пропонуємо вам спробувати зробити це сьогодні. Розпочніть благословляти з радістю!

Почнемо з себе, просячи Бога, в ім'я Ісуса, простити наші гріхи:

Господи Ісусе, ми приходимо до Тебе.

Ми - грішники, але ми - Твої діти і розраховуємо на Твоє милосердя і визволите­льну силу Твоєї Крові. Тому просимо про­бачення наших гріхів, Господи.

У тиші серця кладемо перед Ісусом свої гріхи:

Очисти, Господи, наші серця. Очисти нас Своєю Кров'ю - всю ненависть, по­чуття образи і все, що є перешкодою для Твоєї ласки. Вчини нас сьогодні інструме­нтами Твого благословення. Ісусе, помилуй нас.

Господи, наповни наші серця Святим Духом і даром благословляти! Ми просимо про це, Господи, в ім'я Ісуса Христа.

Починаємо з себе.

З абсолютною довірою вкладемо свою руку в руку Ісуса і не будемо відпускати Його руку на протязі всієї молитви.

Зробимо знак хреста на чолі, говорячи:

v Я благословляю свій розум в ім'я отця, і Сина, і Святого Духа.

v Тепер робимо знак хреста на очах і гово­римо:

Я благословляю свої очі в ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа.

А тепер зробимо знак хреста на наших устах:

Я благословляю свої уста і язик в ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа.

Зробімо знак хреста на серці:

Я благословляю своє серце в ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа.

Тепер зробимо знак хреста на грудях, го­ворячи:

Я благословляю своє тіло, свою душу, все своє єство в ім'я Отця, і Сина, і Свято­го Духа.

Тепер я прошу дружину поблагословити свого чоловіка. Зробіть знак хреста на його чолі і скажіть:

Я благословляю тебе в ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа.

Подружжя, благословіть один одного і своїх дітей, роблячі знак хреста на чолі своъїх рідних і промовляючи:

В ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа я благословляю тебе.

А тепер благословіть своїх співробітників:

Ісусе, ми хочемо представити Тобі всіх тих, з ким у нас професійні відносини. Ми хо­чемо поставити їх у Твою присутність і благо­словити їх в ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа.

Благословіть усіх своїх нащадків (усіх тих, хто буде у вашій родині після вас: дітей, внуків і т.д.) і всіх ваших предків (тих, хто був до вас: ба­тьків, дідусів, бабусь, прадідусів, прабабусь і т.д.)

Я благословляю всіх вас в ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа, щоб усі вони були, як і я, спадкоємцями благословення в Ісусі Христі, нашому Господі.

У цю хвилину благословіть тих людей, яких любите найбільше у світі...

Я благословляю вас в ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа.

Слово Боже також говорить:

"Благословляйте тих, хто переслідує вас, благословляйте, а не проклинайте"

Рим. 12: 14

... Подумайте про кожного з них і скажіть:

Я благословляю своїх ворогів в ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа.

Будемо благословляти так, як нас навчав Бог:

"Господь nромовив до Мойсея: Скажи Аронові та сину його: так будете благосло­вляти синів Ізраїля, мовивши до них: Нехай Господь благословить тебе і охороняє тебе. Нехай Господь світить обличчям своїм до тебе та милує тебе! Нехай Господь оберне об­личчя своє до тебе і дасть тобі мир! Так за­кликатимуть ім’я Моє на синів Ізраїля, і я бла­гословлятиму їх"

Чис. 6:22-27

Повільно повторюйте цю молитву благосло­вення, повторюйте ключові слова з уривка, який щойно прочитали:

Нехай Господь світить обличчям Своїм до тебе!"

Що є краще в світі, ніж знати і бачити обличчя Господа?!

"Нехай Господь милує тебе!"

Тобто дає потрібні благодаті і захищає!

Нехай Господь оберне об­личчя своє до тебе і дасть тобі мир!

Повторюйте цю молитву вголос або про себе кілька разів на день, "бо ви на те покликані, щоб успадкувати благословення" (1 Пет. 3: 9б). Алілуя! Слава Богу!

Кожному зустрічному подумки або вголос говоріть:

Хай Бог благословить тебе також! Хай Бог благословить твоє по­дружжя! Хай Бог благословить твою сім'ю!

Хай Бог, в ім'я Ісуса, благословить також вас, тут присутніх, і дасть вам потрібні благодаті.

Амінь. Алілуя!

Спів

МОЛИТВА

Прийди, Господи Ісусе. Наповни наші серця Твоєю любов'ю, Твоєю силою і Тво­Їм Святим Духом.

Мій брате, моя сестро, великий мир Господа панує посеред нас, в наших серцях. Благословення, яке ми відчуваємо, яке перебуває навколо нас, є таким великим, що ми повинні ним ділитися.

Щоб зробити це, закрийте очі на кілька секунд, станьте в присутності Ісуса, відкрийте своє серце і моліться разом із нами:

Предвічний Отче, ми дуже любимо Тебе і дякуємо Тобі сьогодні за Твоє благо­словення, тому що Ти - наш Батько лю­бові і тому що ми примирені з Тобою через Кров Ісуса Христа, нашого Господа.

Ми любимо Тебе, Отче, ми поклоняє­мось Тобі і благословляємо Тебе. Ми відкри­ваємось, щоб отримати Твої благословен­ня і наповнитися Твоєю

ласкою, Твоїм ми­ром і Твоєю любов'ю. Ми дякуємо Тобі, Отче, тому що сьогодні згідно із Твоїм Словом ми дізнались, що ми є Твоїм благосло­венням для наших братів. Твоє Слово "а ти станеш благословенням" (Бут. 12:2д) стосується кожного з нас. Ми хочемо бути частиною божественного Слова і стати інструментами Твого благословення, щоб ми могли благословляти всіх людей.

Тому в Твоїй присутності ми відрікає­мось від поганих слів, які вимовляли наші уста, і просимо Кров Ісуса Христа очистити наші серця, наш розум і наш язик.

Ми просимо в Тебе пробачення за вся­ке прокляття, яке ми коли-небудь промо­вили, і відрікаємось від їх усіх. Ми просимо, щоб Кров Ісуса омила всяку рану, яку ми ненавмисно завдали комусь.

Сьогодні Твоє Слово звільнило нас. Ми маємо благословляти, щоб бути спадкоєм­цями благословення.

Мій брате, ти є Божим благословенням для свого ближнього. Боже благословення схо­дить на нього через тебе. Тому тепер простяг­ни свою руку і торкнись того, хто поруч тебе і молімося разом:

Святий Отче, звільни мого брата від докорів сумління, які він має в воєму серці, від усякого почуття неповноцінності, від усякого почуття вини.

3вільни його, Господи, силою імені Ісуса, від усякого страху перед майбутнім, всякого духа занепаду, смутку, самотності та розпачу.

3вільни його, Господи, від гіркоти, від жалю за минулим, від слів і від стосунків, які не були згідні з Твоїм словом.

Ми хочемо прибити все це до хреста нашо­го Господа Ісуса Христа і благаємо, щоб Кров Ісуса омила кожен гріх і погане по­чуття у житті цього брата.

Отче, ми віримо, що для Тебе немає ні­чого неможливого. Тому ми просимо, щоб Ти використав наші руки, щоб благосло­вити, і щоб, в ім'я Ісуса, на нашого брата вилилося божественне зцілення.

Наповни, Господи Ісусе, наші руки Твоєю силою і зціли тих, за кого заступає­мось.

Підніми тих, хто хворий, Ти - Всемо­гутній, у Тобі немає меж.

Зціли, їх, Господи, тих, якщо на те є Твоя свята воля

Прийди, Господи, з усією силою. Пома­зання, яке Ти вливаєш у наше серце, таке велике!

Ми хочемо подякувати Тобі за Твою ве­лику силу, за Твою велику ласку! Ми хоче­мо подякувати Тобі, бо ми - Твої інстру­менти. Ми хочемо подякувати Тобі, бо Твоє благословення пронизує нас.

Предвічний Отче, в ім'я Ісуса, як Твої діти, з цілковитою довірою, ми даруємо Твоє божественне благословення братові, який зараз з'єднаний з нами у молитві.

Мій брате, моя сестро:

"Нехай Господь благословить тебе і охо­роняє тебе! Нехай Господь світить обличчям своїм до тебе та милує тебе! Нехай Господь оберне обличчя своє до тебе і дасть тобі мир!"

Чис. 6:24-26

А тепер є можливість для індивідуальноъ заступницькоъ молитви. Запрошуємо бажаючих підійти до Вівтаря.

Тиха музика

Закінчуємо нашу молитву. Але це не значить, що закінчуємо прославляти Господа і також не значить, що Ісус закінчує наше зцілення. Вірю, що Ісус розпочав у наших серцях оздоровлення і буде це продовжувати.

Просимо Ісуса, щоб уділив нам благословення.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Парафія Матері Божої з Люрд в с. Зарудинці

Парафія Матері Божої з Люрд в с. Зарудинці