Парафія Пресвятої Діви Маріі Неустанної Допомоги, Бровари

Парафия Божьей Матери Ченстоховской. Мариуполь.

суботу, 17 серпня 2013 р.

Розповідай про Любов


Колись один віруючий чоловік жив поруч з лісом. Одного вечора він відчув такий внутрішній голос, щоб іти на узлісся і кричати: " Бо так Бог полюбив світ, що дав Свого Єдинородного Сина, щоб кожний, хто вірить у Нього, не за­гинув, але мав життя вічне ". Він подумав, що це дурна думка, і нічого не зробив. Але врешті він вийшов і сказав це так недбало. Весь цей час не міг заспокоїтися. Нарешті, він вигукнув гучним голосом: " Бо так Бог полюбив світ ..."
Через кілька років, той же чоловік був у церкві ... один чоловік розповідав свідоцтво: "... кілька років тому недалеко звідси в лісі, я хотів покінчити з собою, я не бачив сенсу в житті, і коли я хотів зробити це, я почув голос:" Бо так Бог полюбив світ, що дав Свого Єдинородного Сина, щоб кожний, хто вірить у Нього, не за­гинув, але мав життя вічне ". Почувши це, я зрозумів, що хтось мене любить ... завдяки цьому змінилось моє життя."

Чи Ти готовий розповісти про Любов своїм друзям?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Парафія Матері Божої з Люрд в с. Зарудинці

Парафія Матері Божої з Люрд в с. Зарудинці