Парафія Пресвятої Діви Маріі Неустанної Допомоги, Бровари

Парафия Божьей Матери Ченстоховской. Мариуполь.

понеділок, 15 жовтня 2012 р.

МЕДАЛЬЙОН СВЯТОГО БЕНЕДИКТА


МЕДАЛЬЙОН СВЯТОГО БЕНЕДИКТА



Св.Бенедикт з Нурсії (480-547), пам’ять якого Католицька Церква відзначає 11 липня, особливо шанував Святий Хрест і страждання розіп’ятого Спасителя. Знаком хреста він здійснив багато чудес і перемагав злих духів, як писав про це папа Григорій Великий.


В ХVІІ ст. у Німеччині був викарбуваний та поширився медальйон із зображенням св.Бенедикта, який тримає у руках хрест і Правило заснованого ним Ордену, а на краях є напис латиною, який можна перекласти як "Нехай його присутність боронить нас в час смерті". Святий Бенедикт завжди був покровителем тих, які вмирають, бо він сам помер славно, молячись перед Найсвятішими Тайнами.





Надписи та їхнє значення на чудотворному медальйоні:


При образі святого:
Crux sancti Patris Benedicti – Хрест святого отця Бенедикта


На обручі медальйона:
Eius in obitu nostro praesentia muniamur – Нехай його присутність нас боронить в часі смерті.
CSPB, Crux sancti Patris Benedict – Хрест святого отця Бенедикта


Букви на хресті:
CSSML, Crux sancta sit mihi lux –Хрест святий нехай мені буде світлом.
NDSMD, Non draco sit mihi dux – Нехай сатана не буде мені провідником.


На обручу медальйона:
VRSNSMV, Vade retro satana non suade mihi vana – Іди геть, сатано, не спокушай мене до злого.
SMQLIVB, Sunt mala quae libas, ipse venena bibas – Злі діла робиш, сам пий свою отруту


До вшанування медальйона дуже спричинився папа Лев IX у XI ст., який в юності був оздоровлений від смертельної недуги через надприродне посередництво св.Бенедикта. У видінні він бачив, як праведний Бенедикт у чернечій одежі сходив з Неба по світляній драбині, несучи в руці сяючий хрест. Він доторкнувся хрестом до спухлого обличчя майбутнього папи й одразу його оздоровив.
Папа Бенедикт XIV урочисто схвалив у 1742 р. і дорадив вірним носити медальйон. Медальйон св.Бенедикта мусить бути благословенний отцем-бенедиктинцем або спеціально уповноваженим священиком. Церква має три урочисті молитви для благословення медальйону.
Цей медальйон – знак діяльної Божої допомоги особі, відкритої на співпрацю з благодаттю. Вже те, що людина вдягає його, вважається мовчазною молитвою до Бога, щоб дарував нам задля заслуг св.Бенедикта ті дари, про які ми просимо, та звільнив від упливу всілякого зла. Дуже важливо пам’ятати, що молитва через заступництво св.Бенедикта немає нічого спільного з уявленням про "магічний медальйон" – це не просто помилкове твердження, а порушення І Божої Заповіді.


Молитва через заступництво св.Бенедикта Нурсійського


О, праведний Бенедикте! Ти – високий взірець усіх чеснот, невинна посудина Божої ласки! Споглянь на мене, покірно прихиляю коліна перед Твоїм образом. Я благаю Твоє серце помолитись за мене перед троном Бога. До Тебе я звертаюсь у всіх небезпеках, які є щодня навколо мене. Оборони мене від моїх ворогів. Дай мені натхнення, аби я наслідував Тебе у всьому. Нехай Твоє благословення буде зі мною завжди, аби я відвертався від злого, що Бог забороняє, і уникав нагоди до гріха. Ласкаво випроси для мене від Господа ті милості й ласки, яких я найбільше потребую у всіх переживаннях, терпіннях і нещастях на землі. Твоє серце завжди було повне любові, співчуття і милосердя до тих, що опинились у будь-яких клопотах чи нещастях. Ти ніколи не відкидав без потіхи і помочі того, хто звертався до Тебе. Тому я прикликаю Твоє могутнє посередництво в твердій надії, що почуєш мої молитви і одержиш для мене особливу ласку й милість, за яку я так сердечно молю (тут скажіть, про що просите), коли це буде на Божу славу і добро для моєї душі. Допоможи мені, о великий святий Бенедикте, прожити і вмерти вірною Божою дитиною, завжди бути покірним Господній волі й осягнути вічне щастя у Небі. Амінь.


За матеріалами часопису "Промінь любові" та офіційного бенедиктинського сайту www.benedyktyni.pl в Польщі

Немає коментарів:

Дописати коментар

Парафія Матері Божої з Люрд в с. Зарудинці

Парафія Матері Божої з Люрд в с. Зарудинці