Парафія Пресвятої Діви Маріі Неустанної Допомоги, Бровари

Парафия Божьей Матери Ченстоховской. Мариуполь.

пʼятницю, 8 березня 2013 р.

Rekolekcje Paulinskie

 Rekolekcje

    W życiu każdego człowieka przychodzi czas ważnych decyzji, czas wyboru drogi życia. Dla wierzących jest to czas rozeznania powołania. Z przejęciem, właściwym takim decyzjom pytamy się wówczas: jakie jest moje powołanie? Jaka jest wola Boga względem mnie? Czego Bóg ode mnie oczekuje?
    Wielu młodych ludzi poważnie zadających sobie te i podobne pytania, chciałoby otrzymać wyraźną i precyzyjną odpowiedź. Nie są to jednak pytania, które nurtują jedynie stojących przed wyborem drogi życia. Nierzadko zdarza się, że stawiają je sobie także ludzie, którzy dokonali już wyboru drogi życiowej. 
    Czasem różne doświadczenia skłaniają ich do ponownego rozważania dokonanych wyborów. Czy aby na pewno dobrze rozeznałem moje powołanie? Czy się nie pomyliłem? Choć pytania stawiane w sytuacjach kryzysowych brzmią nieco inaczej, w gruncie rzeczy chodzi o to samo: jakie jest w końcu moje powołanie?
    Zapraszamy na rekolekcje powołaniowe, gdzie razem modląc się będziemy rozeznawać powołanie.
 

Rekolekcje powołaniowe
dla III klasy gimnazjum, uczniów szkół średnich, maturzystów, studentów i pracujących (do 30 r. życia), którzy pragną rozeznawać drogę swego powołania oddając się opiece Matce Bożej Jasnogórskiej

2 - 5 luty
8 - 11 marca 
19 - 22 kwietnia
Rekolekcje rozpoczynają się zawsze o 18.oo w Domu Pielgrzyma - choć zgłosić się trzeba już do 17.00 w recepcji), a kończą się w niedzielę ok. 14.00.
Koszt pobytu - dowolna ofiara.
ZAPRASZAMY
Zgłoś swój udział pisząc na podany adres lub telefonicznie
 
Referent ds. Powołań
ul.O.A.Kordeckiego 2
42-225 Częstochowa
tel. /034/ 377-72-02 lub 0501360143 (O.Wojciech Dec)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Парафія Матері Божої з Люрд в с. Зарудинці

Парафія Матері Божої з Люрд в с. Зарудинці